dimecres, 12 de gener del 2011

UF2.ACTIVITAT4.INDIVIDUAL

FOTO Nº1
L'infant està panxa enlaire agafant-se els peuets amb les mans,crec que està damunt d'un llit com si l'acavesin de banyar,sota te una tovallola.Suposo que deu tenir uns 8 mesos o 7.L'infant està tranquil i mirant fixe endavant.
FOTO Nº2
Es veu un nen despullat gatejant pel passadís,no se li pot observar be la cara,però suposo que com tot infant que te un fi deu estar amb cara sonrient.Suposo que la seva edat es d'uns 10-11 mesos.
FOTO Nº3
Veiem una nena amb un plat sobre la taula i dos trosos de pizza,te una ma a l'ull com si li estigues costant la vida menjar-se la pizza.Deu tenir uns 4 anys.
FOTO Nº4
Podem observar dos noiets africans i pel poc que es veu endarrera deuen estar a l'àfrica; i s'ho estan passant teta menjant amb les mans alguna cos que en la foto amb blanc i negre no distingeixo i crec que deuen tenir 3 anys aproximadament.

3 comentaris:

  1. Hola Bea,
    Crec que les teves explicacions estan prou bé, però amb les edats no hi coincidim gairè, excepte en la imatge de la nena menjat pizza estic d'acord que podria tindre 4 anys tot i que no ho trobo molt, la veritat no ho se tornare a mirar-me la teoria i em pensare i ho modifico.

    ResponElimina
  2. Bea, tant en la fotografia nº 1, com en la nº 2 penso que coincidim bastant en les edats, que les em posat iguals. En la foto nº 3 la canviaré ja que penso que tens raó i posaré que té entre 3 i 4 anys. I en quant a la ultima fotografia crec que la deixaré a 18 mesos, encara que dubto.

    ResponElimina
  3. Hola Bea, m'estic tornant boja perquè no entenc les teues 4 fotos. Jo únicament en vaig plantejar 3, i a més a més saps que falta la segona part de l'activitat. Divendres en classe parlem. RECORDA-ME-HO

    Bona nit

    ResponElimina